29 juni 2017

Bisnez heeft het jaar 2016 goed afgesloten. We zijn trots op de resultaten en op het vertrouwen dat onze opdrachtgevers ons geven. De cijfers zijn bekend en delen we graag met u.

Zoals elk jaar sturen wij als dank richting de opdrachtgevers ons jaarverslag in de vorm van een geschenk. Dit keer een prachtig aantekeningenschrift. 10 jaar geleden was het jaarverslag van Bisnez over 2006 ook een aantekeningenschrift. Toen gevuld met teksten en tekeningen die ons door de kinderen van collega’s werden aangereikt. Niet meer dan terecht want Bisnez stond drie jaar na de oprichting nog in de kinderschoenen.

De schriften uit 2006 zijn inmiddels volgeschreven en de kinderen volwassen.  Maar de oprechtheid van jonge kinderen inspireert ons nog steeds in ons werk. Met diezelfde oprechtheid willen we elke dag weer de belangen van onze opdrachtgevers dienen.  Dat is waarom wij bestaan.

Nu in 2017 brengen we een nieuw schrift uit. Dit jaar geen mooie verhalen van kinderen meer omdat Bisnez een volwassen organisatie is geworden. We zijn dankbaar voor wat we de afgelopen 10 jaar hebben bereikt. Een prachtige portfolio aan opdrachtgevers en opdrachten, groei van 20 naar ruim 50 medewerkers, ISO gecertificeerd, inspirerende boeken uitgebracht in de Bisnez reeks en een langdurige crisis ruimschoots door- en overleefd. Tel daarbij op dat de vooruitzichten meer dan goed zijn en u zult onze dankbaarheid begrijpen.

Waarom in deze tijd van digitalisering nog een aantekeningenschrift, een ouderwets medium? Het antwoord hierop is simpel. Nog steeds zien wij veel mensen notities maken, zodat deze beter in het geheugen worden opgenomen. Een schrift is ouderwets degelijk en bladert ook makkelijker terug. Vergelijk het met een echt boek ten opzichte van een e-reader.

De lege pagina’s van het schrift hebben we aangevuld met het verhaal over Bisnez voor de komende jaren. Dit verhaal delen we graag met onze relaties.